Miley Cyrus gelukkig met nieuwe hond

Miley Cyrus heeft eindelijk het verdriet om haar overleden hond Floyd een plaats kunnen geven. Sinds een paar dagen wordt ze vergezeld ...


Miley Cyrus heeft eindelijk het verdriet om haar overleden hond Floyd een plaats kunnen geven. Sinds een paar dagen wordt ze vergezeld door haar nieuwe hond Emu. Miley is dolblij met haar nieuwe huisdier, een Shetland sheepdog. Op Instagram postte ze diverse foto’s van Emu. "Tijd om Emu-(twitter)accounts aan te maken. Hij is hier en hij blijft hier. Ik heb Emu Coyne Cyrus een paar dagen geleden in onze familie verwelkomd. Ik heb hem een paar dagen geheim gehouden, want soms doe ik nou eenmaal zo raar”, schrijft Miley onder een foto van haar en Emu op instagram.

Het heeft even geduurd voordat Miley klaar was voor een nieuwe hond. "Er zal nooit iemand zijn als Floyd. Wij hadden een band die zo sterk was dat niemand die ooit kan overtreffen. Maar dat probeer ik ook niet." Vlak na de dood van Floyd kreeg Miley van haar moeder een puppy, Moonie, maar dat hondje gaf ze weg omdat het 'te snel' kwam.

Volgens Miley heeft haar 'engel Floydy' zijn zegen gegeven aan haar nieuwe hond Emu. "Ik heb gebeden of Floyd een beetje van zijn geweldige karakter kon overdragen aan Emu en dat heeft hij gedaan. Emu is heel speciaal en heel anders, dat heeft Floyd denk ik expres gedaan."

Toch doet Emu soms dingen die Miley Cyrus aan Floyd doen denken. "Ik heb het gevoel dat dit een nieuw begin is van veel dingen. Ik voel een verandering komen."





Floyd zal voor altijd in Miley haar hart blijven zitten en ze heeft zelfs een altaar voor hem gemaakt in haar huis.

You Might Also Like

0 reacties

Instagram

Disclaimer