Bangerz Tour Keulen (verslag van een streetteam member)

Zoals jullie misschien al op onze Twitter hebben gezien ben ik afgelopen maandag naar de Bangerz Tour in Keulen geweest! Hieronder lees ...


Zoals jullie misschien al op onze Twitter hebben gezien ben ik afgelopen maandag naar de Bangerz Tour in Keulen geweest! Hieronder lees je mijn concert verslag.

SPOILER! 
Op 22 juni staat Miley met haar Bangerz Tour in Ziggo Dome in Amsterdam en dus zal ik niet teveel foto's en video's hier in het verslag verwerken omdat ik niet teveel wil verklappen! 


Miley en haar crew waren afgelopen zondag al in Keulen en gingen even snel de stad verkennen zoals je kan zien op de foto's hierboven. Verder pakte Miley vooral haar rust en was ze zich aan het voorbereiden op de show van maandag.

Zelf kwam ik maandag ochtend aan in Keulen. Enkele fans stonden te wachten voor het hotel om voor de show alvast een glimp op te kunnen vangen van Miley. Het concert vond zich plaats in Lanxess Arena, een zaal die qua grote te vergelijken is met Ziggo Dome. Het voorprogramma die avond werd verzorgt door een DJ die de ene na de andere hit door de arena liet gaan en het publiek aan het opwarmen was. De zaal was al helemaal versierd in Bangerz stijl. 


De spanning steeg, de lampen gingen uit en een luid gegil vulde de zaal. Over de opkomst van Miley ga ik nog niks verklappen maar hij was heel erg leuk, typisch Miley. Het openingsnummer was Bangerz en Miley, haar dansers en de zaal ging helemaal los, het concert was begonnen!

Met een stuk of 10 kleding wissels verrasste Miley het publiek steeds weer met prachtige outfits. Ook het podium, decor en de outfits van de dansers waren waanzinnig! Miley heeft elk nummer van het album Bangerz gezongen, plus een aantal covers en een aantal hits van haar andere albums.


Tussen de nummers door vertelde Miley over haar vorige bezoeken aan Duitsland, over het album en haar inspiratie en had ze een hele mooie en emotionele speech over haar pas overleden hond Floyd. Ook zong Miley de cover Lucy In The Sky With Diamonds en vertelde dat de opbrengst die ze met dat nummer op iTunes verdient dit doneert aan een organisatie die honden red! Een extra reden dus om deze geweldige cover te kopen op iTunes.

Ga jij op 22 juni naar de show in Amsterdam dan hoef je niet bang te zijn voor je plek in de zaal want welke plaats je ook hebt, je hebt een geweldig uitzicht op het podium en Miley! En voor de mensen die in Ziggo Dome in vak 106 en 107 zitten heeft de show nog een hele leuke verrassing in petto. Wat dit is ga ik niet verklappen maar het kan zijn dat Miley ineens dichterbij is dan je denkt....

Miley's performance van Can't Be Tamed tijdens de tour:

Dit was pas één van de geweldige optredens van het concert! Natuurlijk was Miley altijd al mijn favoriete artiest maar dit concert heeft het nogmaals bevestigd, wat een waanzinnig mooie stem heeft ze, ik heb de hele avond met kippenvel gestaan. Dit was zonder twijfel het beste concert waar ik ooit ben geweest!!! BANGERZ

Ik zou pagina's vol kunnen schrijven over het concert maar ik wil niet teveel verklappen. Mochten jullie nog vragen hebben tweet dan naar ons Twitter account @MileySourceNL

Merch
Op onze Twitter krijgen wij veel vragen over de merchandise die je tijdens de Bangerz Tour kan kopen. Op onze website staat een overzicht van de spullen die er verkocht worden en een prijslijst hiervan.

In het Ziggo Dome staan verschillende kraampjes waar je deze spullen kan kopen. In Keulen was het zo dat er ook een kraampje na de show werd gebouwd op de vloer dus speciaal voor de mensen die staanplaatsen hadden. Als het Officiële Streettteam hebben wij kunnen regelen dat jullie in Amsterdam ook vóór het concert al merch kunnen kopen in de Pre-Party in Club Ziggo die geopend is vanaf 16:00 uur!

Heb jij nou nog geen kaarten voor de Bangerz Tour show op 22 juni in Ziggo Dome Amsterdam? Bestel ze dan nu, klik hier en mis dit legendarische concert niet!








You Might Also Like

0 reacties

Instagram

Disclaimer