Miley's Dirty Hippie collectie

Miley Cyrus is niet alleen maar een zangeres en actrice. Vorige week is er voor het eerst kunst van haar hand te zien in New York. V M...

Miley Cyrus is niet alleen maar een zangeres en actrice. Vorige week is er voor het eerst kunst van haar hand te zien in New York.

V Magazine meldt dat een aantal zeer artistieke creaties van Miley te zien zijn tijdens een modeshow van ontwerper Jeremy Scott.

De collectie van Miley heet Dirty Hippie. De show van Scott vond op 10 september plaats tijdens de Fashion Week in New York. Na de modeshow gingen de stukken naar de galerie van V Magazine. Daar zijn ze vanaf 11 september te bewonderen. Op de website van V zijn de creaties van Miley te zien. Het zijn hele kleurige kunstwerken waar ze poppetjes, vlechtjes, veertjes en pluche in heeft verwerkt.

"Ik heb altijd zo onwijs veel geluk gehad. Maar aan het begin van dit jaar ging alles mis, ik lag in het ziekenhuis en mijn hond overleed", vertelt Miley, die probeerde overal het beste van te maken. "Toen begon ik met het maken van kunst. Ik had wat spulletjes die geen bestemming hadden en ik maakte er iets van wat mij blij maakte."

Klik hier het hele interview van Miley over haar creaties


You Might Also Like

0 reacties

Instagram

Disclaimer